منتدى خريجى وطلاب صيدلة الزقازيق

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 054310

برجاء تسجيل دخولك فى المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 054310

برجاء تسجيل دخولك فى المنتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

paradise
???
6 مشترك

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

???
    ???
    فارس جديد
    فارس جديد

ذكر

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف ??? الجمعة يوليو 16 2010, 21:07

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 201353 سؤال اسأله لنفسك شوف كده انت لو بتحب واحده او انتى بتحبى حد ممكن تكرهها او تكره ولا لأ؟
    يعنى ممكن يحصل مشاكل بينك وبينها بس يعنى ممكن المشاكل دى تخليك تكرهها ولالأ؟؟؟؟ هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 201353
    وخصوصا لو كانتا لحب الاول فى حياتك؟ وانتى برده شوفى نفسك كده ممكن تكرهيه؟ ؟؟؟  هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 125790  هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 103875 هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 62886
    paradise
    paradise
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف paradise الجمعة يوليو 16 2010, 22:45

شوف يا دكتور

انا ممكن اجاوب على السؤال

بس مش عارفة الاجابة هتنفع ولا لأ

لأن انا كنت مصاحبة بنت جدا

وكنت بتعامل معها بمنتهى الاخلاص

كنت بعمل حاجات كتير وبتنازل كتير عشانها

وألاقيها في الاخر بتتكلم عنى بطريقة مش كويسة من ورايا

ومش بس كده سافرت بلد بحالها علشان متعرفنيش ان في ورق مهم

نزل

مع انها لو كانت قالتى كنت هوصلهلها بسهولة مع اى حد رايح عندهم

وقالت لأصحابى انها هتوصلهولى

لما تحب حد وتخلصله وتلاقيه ندل وميستاهلش

انا شايفة انه حتى ميستاهلش الكره
    Dr.skybaby
    Dr.skybaby
    فارس فعال
    فارس فعال

انثى

هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: هل من الممكن ان تكره من تحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف Dr.skybaby الجمعة يوليو 16 2010, 23:04

انا كمااااااااان صاحبت كذا بنت وانا من النوع لما باصاحب حد باخلصله جداااااااااااااااااااااااااااااااا واحبه جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لدرجة محدش يقدر يصدقها
    حتى الناس بتتوقع انى ساذجة بس انا كدة لما اصاحب حد ببقى مخلصة له جداااااااااااااا وباضحي بحجات كتير عشانهم
    بس هم مش بيقدروا ده واكتشف بعد شوية انهم بيدوروا على مصلحتهم وبس وساسعات يستغلوا حبي ليهم في حجااات يستفيدوا منىوبيحسبوا انى مش اخده بالي
    انا الصراااااااااااحة صبرت كتيييييييييييييييييييييييير وخلااااااااااص مش حاقدر استحمل اكتر من كدة
    وبامر بحااااالة اكتئاب بسبب الموضوع ده
    بجد مخنوووووووووووووووووقة جداااااااااااااااااااا
    حاسة ان معدش في اصدقااااااااااء يعرفوا بجد معنى الصداقة
    معلش طولت عليكم
    بس كنت محتاجة اتكلم
    سلاااااااااااااااااااام
    samsoma
    samsoma
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف samsoma الجمعة يوليو 16 2010, 23:20

اتكلمى براحتك وقولى كل الى جواكى وانا كمان بردو مريت بنفس مشكلتك بس اكتشفت ان مفيش حد يستاهل بس بردو لسه فيه صداقه بدليل انك موجوده وبتقولى انك مخلصه وفيه كده كتير خليكى متفائله والى يبيعك بعيه واكسرى وراه قله زى مبيقولو
    Dr\E M Y
    فارس ماسى
    فارس ماسى

انثى

مُساهمة من طرف Dr\E M Y السبت يوليو 17 2010, 01:21

برافو عليك ياريفر عندك حق ال يبيعك بيعه واكسر وراه قله

ليا بنات صحابي من واحنا صغيرين زي العسل وبموت فيهم كل واحد داخل كليه بس لغاية دلوقت صحاب بجد ربنا يخليهم عشان حبنا دون مقابل اما حب المصلحه دا حب مؤقت وبيبان ف مواقف معينه مش بيلزمني

موضوع الكره بقه حد من صحابي من سنه بس بصراحه سنه جميله مش كنا بنزعل كنا بنقضي وقت كبير مع بعض بس مش عارفه ايه ال حصل فجأه سامحت مره واتنين وتلاته وكنت باقيه علي شوية اللحظات الجميله ال كنت بكون مبسوطه فيها والمعزه والحب بس حسيت اني مش فاهمه حاجه خالص الحاجه الوحيده ال فهمتها اني مش ليا أي لازمه مش عاوزه اسميها كره بس خلاص من جوايا وتأثرت وزعلت أوي بس الحمد لله علي كل حال

دول شوية فضفضه ع الماشي
    galaxy
    galaxy
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف galaxy السبت يوليو 17 2010, 02:36

لا طبعااااا عمرنا ما نكره بعض ممكن منكلمش بعض مده كده بس بنرجع نتصالح ولا كان حاجه حصلت

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08 2024, 09:58