منتدى خريجى وطلاب صيدلة الزقازيق

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة 054310

برجاء تسجيل دخولك فى المنتدى

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة 054310

برجاء تسجيل دخولك فى المنتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

illusionist
miro
DR:MIDO
shaza
8 مشترك

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة

shaza
    shaza
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة Empty عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة

مُساهمة من طرف shaza الأحد نوفمبر 16 2008, 02:39

1-
    لما تكون شريكة حياتك مسافره كده او رايحه مشوار بعيد شوية تقولها وانت بتسبل بعينك كده: حبيبتي انا قلقان عليكي من المشوار ده وعلشان كده انا جيبتلك بودي جارد يحرسك
    وتبتسم ابتسامة حلوة كده وتطلّعلها دبدوب صغير من ابو 15 او 20 جنيه
    2-
    فى اي مناسبة عاطفية كده عيد الحب مثلا اشتري كام ورده حمرا بس تكون حقيقية يعني 10 او 20 كده وهات واحدة بلاستيك وحطها في النص وكارت صغير من المكتبة اللى على اول شارعكم واكتب: هافضل احبك لحد اخر وردة ما تدبل
    3-
    طبعا اكتر الطرق لاسعاد حبيبتك لو بتشتغل ابعتلها في مقر شغلها باقة ورد كده جميلة وكلمتين حلوين برضه في كارت
    اكيد طبعا في الشغل بقى زمايلها هيقولوا شوفتوا الحب يا ولاد وتعليقات حلوه كده هتخليها تحبك اكتر
    4-
    لو حبيبتك عندها قط صغير بتحبه وكل ما تيجي تقولها كلمتين حب تقولك اسكت ده القط بتاعي عمل كذا النهارده يبقى انت في عيد ميلادها وانت جايبلها هدية هات للقط الغلبان ده هدية كمان
    5-
    طبعا معظم البنات مش بيعرفو يطبخوا
    يعني احتمال كبير مراتك تكون زي الفل فى الطبيخ وتقضوها تيك اواى المهم في مرة وانت بتطلب بيتزا مثلا اطلب منهم يقطعوها على شكل قلب
    6-
    يعني لو مراتك تعبت في البيت كده دور برد خفيف.. بس همه بيحبو يتدلعو .. خدلك انت اجازه من الشغل وخليك جنبها واعملها شوربة.. لو بتعرف.. وشغلها فيلم رومانسي كده وطبعا متنساش شوية عصير ليمون او برتقال
    7-
    في يوم اجازه كده هاتلك شوية بالونات من اللي بيطيروا لوحدهم دول.. فيهم غاز الهيليوم.. واربطهم في شنطة العربية من جوه طبعا واطلع انت ومراتك رحلة رومانسية كده.. يعني شوفلك مكان رومانسي هادي.. وانزلو من العربية واعمل نفسك مشغول في اي حاجة واديلها مفتاح الشنطة بتاع العربية قولها هاتي الجاكيت بتاعك ولاّ اي حاجة.. طبعا هيّ اول ما هتفتح البالونات هتطلع على طول وياسلام لو كنت رابط كارت كبير شوية كده مكتوب عليه بحبك
    8-
    عارف ياسلام عليك لو في يوم كده صحيت انت بدري وحضّرت الفطار وجبتهولها فى السرير.. تبقى فعلاً فعلاً فنّان
    المدير العام

ذكر

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة Empty رد: عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة

مُساهمة من طرف DR:MIDO الأحد نوفمبر 16 2008, 11:51

موضوع جميل اوى يا شذى

بس هل الرومانسيه هتوصل للدرجه ديه بجد

طبعا معظم البنات مش بيعرفو يطبخوا
    يعني احتمال كبير مراتك تكون زي الفل فى الطبيخ وتقضوها تيك اواى المهم في مرة وانت بتطلب بيتزا مثلا اطلب منهم يقطعوها على شكل قلب

لما المرأه مش بتعرف تطبخ هتعرف تربى ازاى ويقطعوها على شكل قلب كمان

انا اتفق معاكى لو هيه مش بتعرف تطبخ اكيد هتكون زى مقولتى تيك اووى بس مش علطول بعد اول سنه بدل مهيطلب تتقطع على شكل قلب هيطلب تتقطع على شكل جزمه
    miro
    miro
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف miro الأحد نوفمبر 16 2008, 19:11

ههههههههههههههه
    على شكل جزمه
    انا مش عارفه طالع ليه كلام اننا مش بنعرف نطبخ يا جماعه والله غلط اغلب البنات ومش عاوزه اقول كلهم بيعرفوا يطبخوا عمر ما فى ام تسيب بنتها من غير ما تعلمها وحتى لو مش علمتها بنتها من كتر ما بتتفرج عليها وهيه بتطبخ بتتعلم يعنى نادرا جدا لما تلاقى بنت مشبتعرف تطبخ
    المدير العام
    المدير العام

ذكر

مُساهمة من طرف DR:MIDO الأحد نوفمبر 16 2008, 19:46

لو انت بتعرفى يا ميرو مش تخدعى الناس لأن اكتر من 8 % من البنات الأيام ديه مش بتعرف تتطبخ بجد
    miro
    miro
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف miro الأحد نوفمبر 16 2008, 20:02

طيب نسبه صغيره اوى دى يا ميدو بس 8 مش اكتر وعلشان كده انا قلت اغلب البنات بيعرفوا اكيد فى بنات مش بيعرفوا بس نسبه قليله جدا ومفيش اتنين بيتجوزا ويعيشوا سنه تيك اواى ولا حتى شهرين صدقنى لازم تطبخ والاول تعمل وحش وبعدين يبقى احلى ده لو هيه مش اتعلمت فى بيت مامتها
    illusionist
    illusionist
    نائب المدير
    نائب المدير

ذكر

مُساهمة من طرف illusionist الأحد نوفمبر 16 2008, 20:47

ya salam !!!!... hya de keda el romancya .. wallahy ento 3'alaba !!!
    snow_white
    snow_white
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف snow_white الإثنين نوفمبر 17 2008, 21:24

يا سلام بجد والله يا شذى بس ياترى فى حد لسه فى زمانا ده وعنده الرومانسيه ديه ما اعتقدتش والله ؟؟؟
    ****Dr EnSaaaan****
    ****Dr EnSaaaan****
    نائب المدير
    نائب المدير

ذكر

مُساهمة من طرف ****Dr EnSaaaan**** الإثنين نوفمبر 17 2008, 22:27

هههههههههههههههههههههههههههههههه

الرومانسيه هنا بتقول للراجل...................لا للرجوله ودلعها على الأخرررررررررر وكلو على دماغك ياباشا فى النهايه

الرومانسيه دى يا جماعه طبع وليس تتطبع ياااااااريت نفهمها.........كلامى دا ما يمنعش إن الموضوع جميل بجد لكن عايز شويه تعديل

وبالنسبه للطبخ يا ميرو باينك بريمو ومانيش واخده بالك بس من الناس التنيييييه...............دانا أعرف بنات يا ما على المنتدى إعترفو فى ساعه صفا إنهم مالهمش فيها...........زلكن لو هما جرئى بجد يدخلو ويقولو ما بنعرفش زى ما سمعتها

واوعى حد يقولى اأققول عليهم...............إنتو عيزنى أتبهدل
    shaza
    shaza
    فارس نشيط
    فارس نشيط

انثى

مُساهمة من طرف shaza الإثنين نوفمبر 17 2008, 22:52

شكرااااا علي مروركم د.ميدو ,ميرو,سنو,illusionist,د.انسان
    بس على فكرة اناشايفة ان دي حاجات بسيطة جداا لوبيحبها بجد مش هيحس انها صعبة بس بصراحة موضوع انها مبتعرفش تطبخ ده يضايق ومينفعش كمان Smile Smile
    nona
    فارس ماسى
    فارس ماسى

انثى

عاوز تبقى رومانسى ؟؟؟؟ نصايح مهمة Empty عاوز تبقي رومانسي؟؟؟

مُساهمة من طرف nona الإثنين نوفمبر 17 2008, 22:54

اولا ميرسي شذي علي الموضوع ده

بس انا مع انسان الرومانسيه طبع مش تتطبع

يعني لو انت مش رومانسي

استحاله شويه النصايح دول هياثروا فيك

وان اثروا يوم ولا اتنين هترجع زي ما كنت

اما با لنسبه للطبيخ يا انسان

فماشي لما اشوفك

انت بتلقح كلام عليا

مكنش كركديه اللي انتوا مجرسني عليه ده

بس ماشي يا انسان وانا اللي بقول عليك القلب الطيب بتاع المنتدي

ولا الطيب ولا بتاع

هتتبهدل يعني هتتبهدل
    المدير العام
    المدير العام

ذكر

مُساهمة من طرف DR:MIDO الثلاثاء نوفمبر 18 2008, 02:04

مهتهيقلى الواحد ممكن يغير من نفسه للاحسن يعنى لو انت عاوز تبقى رومانسى هتبقى رومنسى

وبعدين الناس بتاع الكركديه تسكت خالص
    Pinky
    Pinky
    فارس فعال
    فارس فعال

انثى

مُساهمة من طرف Pinky الثلاثاء نوفمبر 18 2008, 04:33

الرومانسية شىء جميل أوى

بس من وجهة نظرى إن اللى إنتى قلتى دا إزاى تدلع حبيبتك وتحافظ على مشاعرها

والرومانسيه لها معايير أخرى فهى تنبع من داخل الفرد ذاته وتظهر من خلال تصرفاته التلقائية

دا ميمنعش إن موضوعك عجبنى جداً يا شذى

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20 2024, 14:15